Jeep Wrangler Unlimited

Catalogusprijs € 40.000*
Gamma

Overzicht

Jeep Wrangler Unlimited

Diesel - Benzine
Diesel: 200 pk / 104 kW, Benzine: 284 pk / 209kW
Diesel: 7.9 - 10.8 (l/100Km), Benzine: 8.9 - 16.1
4
Euro 6
Aut 5
*Prijs BTWI

Details

Beschrijving voertuig

Het design werd uitgedacht tot in het kleinste detail. Geniet altijd van optimaal rijplezier en ongezien comfort, hoe kort of hoe lang u ook in de wagen zit. 

Verfijnde details voor een combinatie van vorm en functionaliteit. Van de traditionele ronde koplampen tot de grille met 7 sleuven, over de zichtbare scharnieren op de motorkap en aan de deuren, de soft touch afwerking van het interieur en de zilveren elementen op het dashboard; in een Wrangler gaan functionaliteit en comfort hand in hand. Laat u verleiden door zijn charme en rijke geschiedenis.

 

 

Bent u op zoek naar meer informatie over deze auto?

Design

CARROSSERIE

De Wrangler Unlimited heeft de grille met zeven sleuven, de ronde koplampen, de trapezevormige wielomkasting, de verticale, rechthoekige voorruit, de zichtbare scharnieren op de motorkap en de neerklapbare voorruit, allemaal typische Jeep®-kenmerken, elementen van een puur en ruig imago. De scharnieren van de verwijderbare deuren en de voorruit geven hem een technische, moderne en pure look. De voorruit is gebogen voor een lage aerodynamische weerstand en om de geluidsisolatie in het voertuig te optimaliseren. Daarnaast werd de verbinding tussen de voorruit en het dak ontworpen om de luchtstroom te optimaliseren, het geluid van de wind te verminderen en de bestendigheid tegen weersinvloeden te verbeteren. Het design bestaat uit pure en zuivere lijnen met grote aandacht voor de samenstelling en afwerking. De Wrangler Unlimited Sport is de 'fun' wagen bij uitstek. Of u nu valt voor zijn trendy look of voor zijn ongeziene terreinwagencapaciteiten, dit voertuig weet iedereen te verleiden. De Sahara heeft een bodembeschermingsplaat met een antisliplaag om het instappen makkelijker te maken. De wielomkastingen in carrosseriekleur en de donkergetinte ruiten geven hem een klassevolle look. De Jeep® Wrangler Unlimited Rubicon, de wagen van de reeks die het meest geschikt is voor alle terreinen, heeft een extra grote bodemvrijheid omwille van de stevige DANA 44-vooras en laterale schokwerende boorden. Die zijn nuttig voor de zijwaartse bescherming van de carrosserie op de meest gehavende en moeilijke terreinen. Laat u verleiden door het avontuur! 

 

VELGEN EN BANDEN

De Sport-versie is uitgerust met 16" stalen velgen en 245/75 R16 banden. 18" metalen velgen zijn optioneel. De 255/70 R18 banden met elegante 18" metalen velgen van de Sahara garanderen een maximaal comfort op de weg en zonder de typische terreinwagencapaciteiten van Wrangler in de weg te staan. De Rubicon-versie is uitgerust met 18" metalen velgen en 255/70 R18 banden. Topprestaties gegarandeerd, op eender welk terrein. Het Full-size-reservewiel met deksel is standaard aanwezig op alle versies.

 

CABINE

De cabine van de Wrangler Unlimited is opvallend comfortabel en elegant dankzij hoogkwalitatieve materialen en afwerkingen. De functionaliteit en de ruimte blijven een vaste waarde in de Jeep® Wrangler Unlimited met bijvoorbeeld comfortabele anatomische zetels met zijwangen en een bestuurderszetel die in de hoogte verstelbaar is. Gebogen dashboard, centrale consoles, opbergvakjes en armsteunen in de deuren zorgen voor nog meer ergonomie en comfort. Met het Tip & Slide-systeem kunt u de voorste zetels makkelijk naar voor schuiven om eenvoudig achterin te kunnen instappen. De centrale tunnelconsole heeft een armsteun en een opbergruimte met een slot, een 12 V-stopcontact, een USB-poort en een console met bekerhouders voor de passagiers vooraan en achteraan.
De uitrusting wordt in alle uitvoeringen compleet gemaakt met een boordcomputer, een stuur met geïntegreerde bedieningsknoppen, automatische temperatuurbeheersing en verwarmde zijspiegels die elektrisch bediend kunnen worden. 

De Sahara-uitvoering heeft een lederen bekleding en verwarmde zetels vooraan en chromen toetsen op de luchtroosters en het dashboard. Nog een bewijs dat dit de meest elegante stadsuitvoering is. Het uConnect GPS-multimediasysteem met navigatie en harde schijf van 30 GB verhoogt het comfort aan boord. 

Het interieur van de cabine biedt dus alle comfort van een wagen voor op de baan. Maar de Jeep® Wrangler Unlimited blijft trouw aan zijn terreinwagenroots. Na een heerlijk avontuur in de modder en over de rotsen kan u het interieur in een oogwenk schoonmaken. De volledige cabine is afwasbaar en functionele stoppen vereenvoudigen de afvoer van water. 

 

ZETELS EN BEKLEDING

In de Sport- en Rubicon-uitvoeringen worden de zetels bekleed met Black-stof. Laatstgenoemde heeft daarnaast ook een Rubicon-logo op de rugleuning van de voorste zetels. De Jeep®Wrangler Sahara is standaard uitgerust met een exclusief interieur in Black-leer met het Sahara-logo op de rugleuningen vooraan en met verwarmde voorzetels.

 

INSTRUMENTEN

In de cabine zorgen ronde elementen en afgeronde oppervlakken voor een harmonieus en puur geheel. Het dashboard werd volledig hertekend met soepele, uitnodigende lijnen. Alle bedieningsknoppen op de centrale console zijn ergonomisch en binnen handbereik. Instrumenten in analoge uitvoering op het volledige dashboard zorgen voor een heel technische look. Daarnaast biedt de EVIC-boordcomputer heel wat extra informatie zoals de buitentemperatuur, de kompaskoers, het gemiddelde brandstofverbruik, de actieradius en de reistijd. Met het stuur met geïntegreerde bedieningsknoppen wordt het supereenvoudig om uw cruiscontrol, audiosysteem, handsfree uConnect Phone-systeem en satellietnavigatie (indien aanwezig) te beheren.

 

LAADCAPACITEIT

Een zee van ruimte voor al uw bagage en reisbenodigdheden. Met de achterste stoelen neergeklapt, biedt de Wrangler Unlimited een laadvolume van maar liefst 1.980 liter.

 

OPBERGVAKJES MET SLOT IN DE CENTRALE CONSOLE

Rijden in open lucht zonder u zorgen te maken over uw spullen. Deel zelf uw opbergruimte in met het uitneembare vak. Daaronder is er plaats voor uw cd's, een camera, mp3-speler en andere kostbare voorwerpen.

 

VERSTELBARE EN OPKLAPBARE ACHTERZETELS

U kan het interieur van uw Wrangler Unlimited heel eenvoudig en praktisch aanpassen. Maak met de opklapbare zetels ruimte voor alles wat u maar wil vervoeren.

 

TAPIJT IN HET LAADVAK ACHTERAAN EN LAADVAKKEN

Een omkeerbare tapijt in het laadvak beschermt de vloerbekleding. Waardevolle voorwerpen kunnen veilig worden opgeborgen in een opbergvak onder de vloerplank achteraan in de Wrangler Unlimited. In de uitneembare bak kunnen bijvoorbeeld de bevestigingsbouten van de deuren en de Hard Top bewaard worden.

Bent u op zoek naar meer informatie over deze auto?

Prestaties

2.8L CRD-DIESELMOTOR

De bijzondere CRD-motor (Common Rail Diesel) 2.8 DOHC met 16 V en 4 cilinders levert een vermogen van 200 pk tegen 3.600 toeren/min. En een koppel van 460 Nm tegen 1.600-2.600 toeren/min.

 

3.6L V6-BENZINEMOTOR

Met het typische vermogen van de legendarische Wrangler Unlimited levert deze motor 284 pk en een koppel van 347 Nm. Gemaakt uit licht aluminium, gevoed met benzine.

 

AUTOMATISCHE VIJFVERSNELLINGSBAK MET AUTOSTICK®

Extreem efficiënt voor ongeziene prestaties. Een korte eerste versnelling garandeert een vlot vertrek zonder hoog brandstofverbruik. Het elektronisch gecontroleerde motorkoppel zorgt voor een soepele overgang tussen de versnellingen. Met de nieuwe AutoStick®-functie kan de bestuurder ervoor kiezen om manueel te schakelen.

 

OPHANGINGEN

De structuur van het chassis en de geometrie van de ophangingen dragen in grote mate bij tot de uitzonderlijke terreinwagenprestaties van de Jeep® Wrangler Unlimited. Het chassis, de draag- en dwarsbalken en de ophangingen met starre voor- en achteras garanderen maximale weerstand om de meest extreme omstandigheden en de moeilijkste obstakels te overwinnen. 

De Wrangler Unlimited is uitgerust met ophangingen met starre DANA 30-vooras (DANA 44 Heavy Duty op de Rubicon) met 5 ankerpunten met scharnierende armen, panhardstang, schroefveren en stabilisatorstang. 

De 5 ankerpunten maken een precieze en schokvrije aandrijving van de as mogelijk. Wanneer u op heel moeilijk terrein rijdt, kan u het elektronische ontkoppelingssysteem van de stabilisatorstang activeren (standaard op de Rubicon-uitvoering). De verbinding tussen de banden op de vooras wordt dan verbroken zodat de banden onafhankelijk en zo vrij mogelijk kunnen reageren op de inwerkende krachten. 

Zelfs de ophangingen met starre DANA 44-achteras hebben vijf ankerpunten met scharnierende armen, die in dit geval op de buitenkant van het chassis bevestigd zijn.
De veren zitten op de binnenkant zodat de tank in de centrale zone geïnstalleerd kan worden. De schokdempers zijn op alle modellen aangepast aan meer soepele veringen en garanderen een perfect evenwicht tussen wendbaarheid op de weg en prestaties op ruwe terreinen.

 

COMMAND-TRAC®

De Jeep® Wrangler Unlimited werd ontworpen om de moeilijkste terreinen te overwinnen. Hij is het resultaat van 70 jaar belangrijke verbeteringen aan de legendarische 4x4-traditie van Jeep®
De Wrangler Unlimited Sport en Sahara zijn uitgerust met de tweede generatie van het integrale Command-Trac®-tractiesysteem met SHIFT-ON-THE-FLY-systeem.
Daarmee kan de bestuurder op elk moment het gewenste tractietype kiezen in functie van de weg en het verbruik. 
De overbrengingsverhouding 2.72:1 vermenigvuldigt de vertraging om de tractie op ruw terrein gevoelig te verhogen. Het inschakelen van het 4x4-systeem gebeurt altijd automatisch, met een hendel op de centrale console. 

 

ROCK-TRAC® EN TRU-LOCK®

De Rubicon-uitvoering is voorzien van een ‘SHIFT-ON-THE-FLY’ inschakelbaar 4x4 Rock-Trac®-systeem met vertrager. De uitzonderlijke overbrengingsverhouding van 4.0:1 garandeert een perfecte controle en verhoogt het beschikbare koppel op de wielen aanzienlijk. Zo worden de meest extreme manoeuvres op elk terrein mogelijk. De verdeelkast werd specifiek voor de Jeep® Wrangler Unlimited Rubicon ontworpen om aan de hoge eisen van een echte terreinwagen te voldoen. 

Command-Trac® en Rock-Trac® bieden allebei drie werkingsmodi: 2WD: 100% van het koppel wordt overgebracht op de achteras. Dat is de aangewezen modus op oppervlakken die een vaste wegligging bieden. 4WD High: het koppel wordt gelijkmatig verdeeld over de voor- en de achteras. De centrale verdeler heeft geen differentieelfunctie, de verdeling over de twee assen ligt dus vast. Die modus dient uitsluitend op oppervlakken met een eerder slechte wegligging gebruikt te worden (sneeuw, aarde, modder, rotsen). 4WD Low: het ingangskoppel van de versnellingsbak wordt nog vermenigvuldigd (4 keer met Rock-Trac® en 2,7 keer met Command-Trac®), wat de tractiecapaciteit aanzienlijk verhoogt. Het inschakelen van de vertrager wordt enkel aangeraden op oppervlakken met een slechte wegligging, in omstandigheden waar een maximaal koppel vereist is. 

Telkens wanneer een wiel grip verliest of van de grond komt, kan de aanwezigheid van differentiëlen op elke as (fundamenteel om te kunnen draaien) een verlies van koppel en dus een verlies van tractiecapaciteit van het voertuig veroorzaken. Alle uitvoeringen van de Jeep® Wrangler Unlimited zijn uitgerust met het ‘BLD’- of ‘Brake Lock Differential’-systeem, met de geïntegreerde ESP-oplossing voor de differentiëlen. Het systeem blokkeert het doordraaiende wiel en verhoogt de weerstand erop aanzienlijk. Op die manier wordt het koppel overgebracht op het wiel dat wel grip heeft. Het systeem werkt volledig automatisch, de bestuurder moet niets doen. Bij inschakeling van de vertrager is er een OFFROAD-regeling voorzien die een agressievere remkoppel toepast gedurende een langere periode. 

De Jeep® Wrangler Unlimited Rubicon is ook uitgerust met activeerbare Tru-Lock®-blokkeringen vooraan en achteraan met een overbrengingsverhouding van 4,10. De Tru-Lock®-differentiëlen maken het mogelijk om tegen lage snelheden te manoeuvreren op hellingen, steile bergen en andere oppervlakken met een slechte wegligging. Ze beperken de snelheid van de wielen op eenzelfde as en voorkomen doordraaien op eender welk type ondergrond. Het blokkeren van de assen kan heel eenvoudig worden in- en uitgeschakeld met een schakelaar op het dashboard. 

Om die ongelofelijke flexibiliteit te vervolledigen, komt de Jeep® Wrangler Unlimited Rubicon standaard met het elektronische Active Sway Bar System (ASBS). Dat systeem kan de stabilisatorstang vooraan automatisch ontkoppelen en zich zo volledig aanpassen, ook aan de moeilijkste omstandigheden. Dankzij het systeem kunnen de voorwielen onafhankelijk van elkaar reageren op de inwerkende krachten. Het systeem wordt geactiveerd met een schakelaar, de veerwegen worden vervolgens vergroot om eender welk obstakel te overwinnen. De bestuurder kan de stabilisatorstang zowel in vaste vierwielaandrijving (4WD High), bij korte koppeling (4WD Low), als bij snelheden onder 29 km/u ontkoppelen. Omwille van veiligheidsredenen wordt de stabilisatorstang opnieuw aangekoppeld zodra de snelheid hoger is dan 29 km/u. Met het ASBS behaalt de wagen een RTI-score (Ramp Travel Index: de maximale twist die een assenstelsel kan maken) van 652 met aangekoppelde stabilisatorstang en van 832 met ontkoppelde stabilisatorstang, 28% meer in dat laatste geval dus

 

Bent u op zoek naar meer informatie over deze auto?

Technologie

AUDIOSYSTEEM

Om te komen tot een heel precieze reproductie van het geluid werd er lang nagedacht over het design en de plaatsing van de luidsprekers en andere elementen van het audiosysteem van de Wrangler Unlimited. De Sport-uitvoering is uitgerust met een cd/dvd/mp3-lezer met AUX-ingang en 6 luidsprekers. De twee luidsprekers voor de hoge tonen (tweeter) zitten in het bovenste deel van het dashboard voor de passagiers vooraan voor een heel zuiver signaal. In de deuren zitten nog twee luidsprekers en de 2 overblijvende zijn geïntegreerd in de Sport Bar. 
In de Sahara-uitvoering: uConnect GPS-multimediasysteem met navigatie, interne harde schijf van 30 GB, 6,5” touchscreen, cd/dvd/mp3-lezer met AUX-ingang en 6 cd-wisselaar op het dashboard. Handsfree uConnect Phone-telefoonkit met stemactivatie en USB-poort voor de aansluiting van externe audiobronnen. Het bijzondere audiosysteem wordt vervolledigd met het Audio Premium Alpine®-systeem met 6 luidsprekers en een subwoofer (in het laadcompartiment) voor een totaalvermogen van 368 W. 
De Rubicon-uitvoering combineert de cd/dvd/mp3-lezer met AUX-ingang en het Audio Premium Alpine®-systeem met 6 luidsprekers en een subwoofer (in het laadcompartiment) voor een totaalvermogen van 368 W.

 

UCONNECT®-NAVIGATIESYSTEEM

uConnect® GPS is een gesofisticeerd systeem met satellietnavigatie met kaarten in 2D of 3D, een groot kleurentouchscreen en een uitgebreid audiosysteem: AM/FM-radio, cd-, dvd-, mp3-lezer, harde schijf van 30 GB, USB-poort en AUX-ingang. Het 6,5” touchscreen in het midden van het dashboard heeft een TFT-scherm (Thin Film Transistor) wat een uitstekende zichtbaarheid voor de passagiers oplevert. De optische lezer is geschikt voor de meest voorkomende formaten: cd, cd-r, cd-rw, dvd-r, dvd+r, dvd-rw, dvd+rw, met daarop bestanden in verschillende formaten zoals mp3, wma, jpeg, cd audio, dvd audio, dvd video. Dankzij MyGIG™ NAV kan u op de harde schijf voor meer dan 100 uur muziek opslaan. Eenmaal opgeslagen kan u de verschillende tracks onderverdelen in albums met de functies van de interne jukebox. 

De software bevat ook Gracenote™, een programma dat afgespeelde tracks automatisch herkent en er de uitvoerder, titel, het genre en het jaar aan toekent door te putten uit informatie in een databank met meer dan 4 miljoen albums. 

Het navigatiesysteem biedt een brede waaier aan functies die van elke reis een aangename ervaring maken. Op de kaart worden alle Europese wegen en de straatnamen weergegeven en vindt u de belangrijkste ‘points of interest’. Een andere interessante functie is dat u op voorhand tot wel 12 routes met verschillende bestemmingen (maximaal 9) kan uitstippelen. En wanneer de zone waarin u zich bevindt niet op de kaart wordt weergegeven, kan u een eigen databank aanmaken door de verplaatsingen van het voertuig te registreren en een naam aan het afgelegde parcours te geven. Zo bevat uw systeem nog meer informatie. Met de geïntegreerde TMC-functie (Traffic Message Channel) kan de navigator de berekende route daarnaast in realtime automatisch herberekenen in functie van de verkeersinformatie.

Bent u op zoek naar meer informatie over deze auto?

Veiligheid

ACTIEVE VEILIGHEID

Ontworpen met het oog op een hoge wendbaarheid, een degelijke ongevallenpreventie en de bescherming van de passagiers, is de Jeep® Wrangler Unlimited uitgerust met een hele reeks veiligheidsvoorzieningen. Het ladderchasssis biedt een sterke structuur voor de ophangingen en garandeert een uitstekende werkingsdynamiek. Dankzij de grote afstand tussen de langsliggers van het chassis kon de tank tussen de wielen worden geïnstalleerd voor een uitstekende bescherming van het voedingssysteem in geval van impact. Zelfs de zeven sleuven zijn verstevigd en dragen bij tot de uitzonderlijke robuustheid van het chassis van de Wrangler Unlimited en tot het verbeteren van de prestaties van deze terreinwagen. 

Om de onderdelen onderaan de wagen nog beter te beschermen, werden Skid Plates, staalplaten van 2,5 mm dik, geïnstalleerd. Ze beschermen de brandstoftank, de tussenbak en de versnellingsbak. De Rubicon-uitvoering is daarnaast uitgerust met stalen Rock Rails die op de meest extreme terreinen beschadiging aan de carrosserie voorkomen. 

ANTIBLOKKEERSYSTEEM (ABS) VOOR DE REMMEN MET OFFROAD-KALIBRERING

Met elektronische sensors die het blokkeren van de wielen voorkomen, zorgt het ABS-systeem voor meer controle over het voertuig bij noodstops. Het systeem analyseert de snelheid van een wiel op één as ten opzichte van de andere. De offroad-kalibrering kan uitmaken of de wagen op een aardeweg rijdt. In dat geval komt de ABS pas met enige vertraging tussenbeide. De tijdelijke blokkering van de wielen herkent materiaal voor de wielen waardoor de remfase geoptimaliseerd en de remafstanden verkleind worden. 
 

 

ENHANCED ACCIDENT RESPONSE SYSTEM (EARS)

In geval van een impact vereenvoudigt het systeem reddingsacties door de 4 pinkers en de binnenverlichting automatisch in gang te zetten en de deuren te ontgrendelen na de activering van de airbags. Het systeem blokkeert ook de brandstoftoevoer naar de motor. 

 

ESP 
Elektronische stabiliteitscontrole in 3 modi die kan worden beheerd door de bestuurder. Kies de optimale regeling voor de remkracht en verminder zo overstuur en onderstuur. Het ESP-systeem van Jeep® Wrangler Unlimited bevat: 

• BAS (Brake Assist System), een remassistentiesysteem met noodrem, waarmee de maximale remkracht onmiddellijk wordt ingeschakeld. In geval van een noodstop wordt de remafstand tot een minimum herleid; 
• TCS, het tractiecontrolesysteem, dat doordraaiing in vierwielaandrijving herkent en de kracht van de motor vermindert; 
• het ERM-systeem (Electronic Roll Mitigation) dat de data van de ESP-sensors gebruikt om een risico op kantelen van het voertuig te detecteren en grijpt in door de remkracht op de wielen te doseren; 
• de Brake Lock Differentials (BLD) brengen de remkracht over op het doordraaiende wiel om zo het nodige koppel te leveren.
Er is een aparte regeling voor de kalibrering van de BLD voorzien voor de werking op alle terreinen die automatisch geactiveerd wordt met de vertrager (4WD Low). 

 

HILL DESCENT CONTROL (HDC)
Gecontroleerde snelheid in afdaling (enkel met automatische versnellingsbak). Het systeem is programmeerbaar in 6 snelheden. Het treedt in werking in 4WD Low-stand en maakt afdalingen mogelijk dankzij elektronisch beheer van de motor en de remmen. Zo kan de wagen afdalen tegen een variabele snelheid (tot 1,6 km/u), bepaald door de bestuurder. Het systeem wordt onmiddellijk uitgeschakeld wanneer de bestuurder op de gas- of rempedaal duwt en herstelt de vooringestelde snelheid wanneer de pedalen gelost worden. 

 

HILL START ASSIST (HSA)
Assistentie om te vertrekken op een helling: het systeem biedt de bestuurder de tijd om zijn voet van de rem naar de gas te brengen en zorgt zo voor een soepel vertrek. De Hill Start Assist doseert de toevoer van het motorkoppel in functie van de uitgeoefende druk op de gaspedaal en van de weerstand van de banden. Op die manier wordt een soepel en comfortabel vertrek gegarandeerd. 

 

TPM

Systeem dat de bandendruk controleert, standaard op alle uitvoeringen. Het systeem signaleert eventueel drukverlies op de banden. 

 

PASSIEVE VEILIGHEID

 

DE NIEUWSTE MEERTRAPSAIRBAGS
De meertrapsairbags – standaard op alle uitvoeringen – maken gebruik van opblaasmechanismes met twee activatiefases om de geschikte bescherming te bieden in functie van de impact. Dankzij de meertrapstechnologie absorberen de airbags de krachten die inwerken bij een frontale impact. Op die manier vermindert het risico op verwondingen bij botsingen aan lage snelheden. 

De Sahara- en de Rubicon-uitvoering zijn standaard uitgerust met thoraxairbags in de voorzetels om bij zijwaartse impact nog meer bescherming te kunnen bieden. 

DRIEPUNTSGORDEL
Vooraan verstelbaar in de hoogte en uitgerust met gordelspanners, spanbegrenzers en een BeltAlert-systeem aan de bestuurderskant. 

 

ISOFIX-BEVESTIGINGEN
Heel handig voor de installatie van stoeltjes op de achterzetels. 

CHASSIS
Passagiers in de Jeep® Wrangler Unlimited zitten nu nog veiliger dankzij een hydrogevormd modulair systeem vooraan. Het 'body-on-frame'-design van het chassis met een structuur van verstevigde rechthoekige stalen buizen, steunen en sleuven beantwoordt aan de strengste eisen voor de bescherming van inzittenden bij een frontale, zijdelingse of achterwaartse impact. De 'body-on-frame'-structuur biedt het chassis nog meer stevigheid, duurzaamheid en stijfheid. De Skid Plates in staalplaat van 2,5 mm staan standaard op alle uitvoeringen. Ze beschermen de meest kwetsbare delen van de wagen zoals de brandstoftank en de tussenbak. 

 

BESCHERMING VAN DE WAGEN

ANTIDIEFSTAL IMMOBILIZER SENTRY KEY 

Antidiefstalsysteem met een gecodeerde sleutel: maakt gebruik van een sleutel met een transponder en een geprogrammeerde veiligheidscode.

ACTIEVE VEILIGHEIDOntworpen met het oog op een hoge wendbaarheid, een degelijke ongevallenpreventie en de bescherming van de passagiers, is de Jeep® Wrangler Unlimited uitgerust met een hele reeks veiligheidsvoorzieningen. Het ladderchasssis biedt een sterke structuur voor de ophangingen en garandeert een uitstekende werkingsdynamiek. Dankzij de grote afstand tussen de langsliggers van het chassis kon de tank tussen de wielen worden geïnstalleerd voor een uitstekende bescherming van het voedingssysteem in geval van impact. Zelfs de zeven sleuven zijn verstevigd en dragen bij tot de uitzonderlijke robuustheid van het chassis van de Wrangler Unlimited en tot het verbeteren van de prestaties van deze terreinwagen. 

Om de onderdelen onderaan de wagen nog beter te beschermen, werden Skid Plates, staalplaten van 2,5 mm dik, geïnstalleerd. Ze beschermen de brandstoftank, de tussenbak en de versnellingsbak. De Rubicon-uitvoering is daarnaast uitgerust met stalen Rock Rails die op de meest extreme terreinen beschadiging aan de carrosserie voorkomen. 
Bent u op zoek naar meer informatie over deze auto?

Overzicht

Testen
Heeft u nog niet beslist? Test uw nieuwe auto voordat u hem koopt
Kopen
Heeft u uw auto gekozen? Laat hem niet door uw vingers glippen: koop hem nu of vraag een offerte aan.
Financiering
Kom meer te weten over de financieringsdiensten die FCA aanbiedt.

Uitvoringen